Event planlægning af dit Firma Arrangement fra A-Z

EVENT PLANLÆGNING

Der er mange ting, der skal bestilles, koordineres, fås tilladelser til mv. Så det er vigtigt med overblik og struktur - det har vi hos Winwinners.

 

EVENT PLANLÆGNING

Som en klog mand har sagt så ligger djævlen i detaljen, og her er vi stærke hos Winwinners.
Intet bliver overladt til tilfældighederne, når vi planlægger dit firmaarrangement.
 
LOCATION
De fysiske rammer kan være noget af det vigtigste under event planlægning. Man kan få utroligt meget forærende, hvis man finder de unikke og magiske rammer. Vi har erfaringen med at finde det bedste sted til at afholde events, og vi ved, hvordan man kan få gjort en tom fabrikshal eller en åben plads til et spændende eventyr.
 
UNDERHOLDNING OG BOOKING AF KUNSTNERE
Vi sørger for den gode underholdning til eventen. Det kan være lige fra musik over klovne til dansehold. Vi har rigtigt gode kontakter i branchen, som sikrer os gode priser og sikker leverance.
 
MAD OG DRIKKEVARER
Det er vigtigt, at den røde tråd holdes mellem location, underholdning og maden. Vi sørger for at også maden underbygger den gode oplevelse, som eventen er planlagt til at skabe.
 
TILLADELSER
Vi er gode til at indhente tilladelser fra politi og andre myndigheder.
Nogle gange skal der helt op til 10 tilladelser til fra forskellige myndigheder. Vi har stor erfaring og gode kontakter, som sikrer, at vi kan planlægge fester og events på kort tid og sikre de nødvendige tilladelser hurtigt.
 
TRE GODE MODELLER FOR SAMARBEJDE
  • Vi kan varetage alle punkterne for jer
  • Vi kan levere ét eller flere af punkterne og sørge for den overordnede planlægning
  • Vi kan være underleverandør til eventen og sørge for ét eller flere af punkterne heri

Så du kan roligt overlade din eventplanlægning til os.

”Plans are nothing…planning is everything”  - Dwight Eisenhower.

KONTAKT os på info@winnovation.dk eller tlf. 3324 0032 for at høre mere om hvad vi kan gøre for dig. 

 

REFERENCER

Rockfestival på Refshalen
Koordinering af program, vejledning af ledelse om frivillige, oplæring i eventledelse og booking af scene, lyd, lys mm. Afvikling af hele eventen.

 

Ballroom i Birkerød
Booking af program, koordinering af butikkernes indsats, koordinering af frivillige og booking af scene, lyd, lys mm. Afvikling af eventen.